sunnuntai 15. heinäkuuta 2012

Ajatuksia

Oi! Täälläpä on käyny paljon väkeä :D

Tänään oli seurat. Mä ekaks olin että "En haluu tulla", mutta äiti vaan sano että mulla ei ole mitään syytä jättää tulematta. Kaveritkin on siellä. Ja mä oon maailman huonoin sanomaan sitä että ei, mä en halua oikeesti tulla. Se mitä siellä puhutaan, ei saa mua muuta kuin ahdistuneeks.

No sinne sitten mentiin. Puhuja huusi niin kovaa, että sattu korviin. Ymmärretään pienemmällä volyymillakin. Illalla en lähtenyt kavereiden kanssa mihinkään, vaan tulin kotiin. Porukat meni onneksi kylään, niin sain tehdä itelleni ruokaa. Mozzarellaa ja tomaattia, sekä tuoretta basilikaa ja Cola Zeroa :D

Mietin että näyttäisinköhän kauniimmalta jos meikkaisin? Pitäiskö uskaltautuu ostamaan vaikka ripsiväri ja koettaa? Kyllä, en ole koskaan meikannut. Peitevoidetta käytän finnien ja punotusten päälle, mutta muuta en teekään.

Äsken tulin juoksemasta. Lähden aina juoksemaan kun pitää tuulettaa tunteita. Se tunne on mitä ihanin kun saat laittaa ne kuulokkeet korviisi ja kuunnella lempimusiikkiasi niin kovaa kuin lystää. Ja jopa laulaa. metsäpolulla kukaan ei kuule.

Yksi asia mistä olen oikeasti katkera on se että en saa tanssia tai kuunnella musiikkia. Rakastan tanssia. En vain osaa sitä lajia kovin hyvin. Koulun päättäjäisiinkään en osallistunut, koska siellä tanssittiin. Olisin pyytänyt yhtä poikaa parikseni, joka olisi vielä suostunut. Sanoi minulle että harmi kun et tule, olisi ollut kiva tanssia sun kanssa. Päättäjäisiltana sanoi ja oli harmaata, kuvasti mun mielialaa aika hyvin. Istuin rannassa kaatosateella ja itkin. Olin ulkona silloin 4 tuntia ja itkin niin paljon kun mieli teki. Tuntui että multa oli riistetty yksi tärkeä asia ja en saisi koskaan tanssia tuon pojan kanssa. Kyllä, olen ihastunut tuohon poikaan, mutta en ikinä uskalla tunnustaa sitä. Tosin poikaystävä voisi olla mitä mahtavin veruke päästä pois uskonnosta.

En silti tiedä.

1 kommentti:

  1. Oot tosi hyvä kirjottaan! :) Jatka vaan tän blogin kirjottelua, saatan jopa jäädä lukijaksi! =)

    veerajennianniina.blogspot.fi

    VastaaPoista