keskiviikko 18. heinäkuuta 2012

Korkokenkähutsu

Pitää tulla kirjoittamaan tämä.

Olen lähdössä kaupungille (taas) ja etsin mustia kiilakorkojani. En löytänyt niitä mistään, joten kysyin äidiltä onko hän nähnyt niitä. Vastaus oli:
"Olen laittanut ne säilöön, koska et sinä tuollaisilla koroilla kekkaloi kaupungilla."
Kysyin mitä pahaa siinä on jos kävelen tuollaisilla kengillä. Isosisko avitti vastaamaan.
"Olet vasta niin nuori että näyttäisit joltain hutsulta."
Suutuin ja sanoin että antaisin vai vääriä mielikuvia pojille. Kyllä, hehän tulevat kiskomaan minua heti sänkyyn, jos vähänkin löytyy korkoa tai vilahtaa. ARGH! Onneksi löysin kengät, jotka olivat laatikossa parin muun kenkäparin kanssa. Nyt ne ovat jalassa ja lähdössä kanssani kaupunkiin. OOH! Saan varmaan paljon ehdotteluja pojilta, koska minulla on pelkkä toppi, farkut ja nämä kengät... Ei hyvänen aika sentään.

Hankala päivittää näin puhelimella, mutta kyllä tästä jotakin tulee.

8 kommenttia:

  1. Tää on hyvä blogi :) tsemppii <3

    VastaaPoista
  2. Mahtavaa et sun blogissa on oikeasti asiaa ja ideaa. : )) Erottuu todellakin massasta edukseen! Jään lukemaan bloglovinin kautta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)

      Mut onko tää bloglovinissa? En mä ainakaan oo laittanu.

      Poista
    2. Bloglovinissa vain yksinkertaisesti haetaan blogi URL-osoitteen kautta ja siksi sieltä voi seurata mitä vaan blogia. : ))

      Poista
  3. Olen ylpeä susta, kun pystyt uhmaamaan auktoriteetteja, jotka eivät noudata sun arvomaailmaa.

    VastaaPoista
  4. Ensiksi haluan kiittää sinua siitä että olet rohkea ja taistelet vastaan. Itse olen lestadiolainen ja koen sen omakseni mutta en koe omakseni niitä "sääntöjä" joille ei ole raamattu pohjaista perustusta. Raamatusta löytyy 10 käskyä jotka ovat ainoat säännöt joita tottelen. Kuuntelen rytmikästä musiikkia ja voisin hyvinkin käydä elokuvissa jne. mutta joitakin asioita kuten meikkiä ja korvakoruja ja lävidtyksiä en koe omakseni joten en kkäytä niitä. Minusta kaikista tärkeintä on uskoa jumalaan. Olet hyvin rohkea koska uskallat uhmata niitä "sääntöjä"
    Toiseksi Haluan toivottaa sinulle onnea etsimään uskoasi. Voimia!
    (muistta että en yrittänyt käännyttää sinua takaisin lestadiolaiseksi halusin vain sanoa että olet todella rohkea ja olen ylpeä sinusta. Toivottavasti saat kerrotuksi kaiken perheellesi ja pääset pois lestadiolaisuudesta jos et sitä halua)

    Yksi kysymys vielä: Uuskotko vielä jumalaan ja haluat vain pos lestadiolaisuudesta vai etkö enään usko jumalaan ja haluat olla ateisti

    VastaaPoista
  5. Näitä juttujasi lukiessa tuntuu vaikealta uskoa että elämme maassa jossa uskonnonvapauslaki on ollut voimassa jo 91 vuotta.Jaksamista!

    VastaaPoista
  6. Löysin blogisi vasta nyt ja onneksi löysinkin! Olen itsekin 16v, mutta en vl :) Kirjoitat niin todentuntuisesti ja mielenkiintoisesti että alan varmasti lukea blogiasi :)

    VastaaPoista